He descubierto que todo lo que pasa acaba teniendo sentido. En la apraxia y el síndrome de joubert los cilios que están en los microtúbulos juegan un papel muy importante. Hace tiempo mientras veía y escuchaba algo que yo consideraba puro entretenimiento escuché las palabras microtúbulos y física cuántica alojadas en un entorno que, aunque sanitario, hablaba de muerte y estaba alejado, supuestamente, de las enfermedades raras,Fuí consciente de que si no hubiera visto aquel video jamás habría despertado ante la realidad que hay más allá de la que estamos viviendo, y que la posibilidad de que Arnau en otra realidad no esté enfermo (porque lo está aunque no me guste reconocerlo) puede llegar a convertirse en la nuestra...Gracias.

domingo, 3 de octubre de 2010

Teràpies: Equinoteràpia, la primera experiència del meu fill amb cavalls.





1ª Sessió d'equinoteràpia






2ª Sessió d'equinoteràpia






L'equinoteràpita és una de les millors teràpies que he trobat per al meu fill. Ell práctica també natació amb una entrenadora personal magnífca, la Gisela, i fa psicomotricitat amb una excel.lent fisioterapèuta, la Laura, també en sessions individuals, però el fet de pujar al cavall converteix al meu petit en un autèntic cavaller, i tots percevem que es sent poderós a dalt de l'animal, que amb el seu moviment aconsegueix regular l'equilibri, cada cop menys precàri. És més, la sensació que em provoca veure el meu fill damunt del cavall és que és l'animal qui s'adapta al meu fill, com si volgués que el nen aconseguís mantenir-se en la posició correcta sense gaire bé fer res. Mai l'havía vist tant feliç, segur i animat com damunt del cavall, i malgrat que aquesta teràpia junt amb la piscina l'haig de pagar integrament sense ajut, val la pena només per veure la millora que fa en tots els aspectes.

I per compartir el plaer de veure'l evolucionar a passes gegants, de moment, poso les dues primeres sessions amb el cavall, un animal preciós i dòcil que es diu Tambor, i que és dirigit amb precisió i amor per la Regina, el Cesc i el Victor.

Més endavant continuaré informant sobre l'evolució del meu fill amb la teràpia.

També vull agraïr al meu marit el seu gran ajut a l'hora d'editar els videos !!

A continuació posaré uns quants centres on es pot realitzar la teràpia amb cavalls a Catalunya.

Camins a Cavall (aquest és el centre on va el meu fill)

Equinoteràpia Girona Mas Alba

Associació Epona

2 comentarios:

  1. Hola sóc l'Andrea la que fa el seguiment de l'Arnau a esparreguera.És un blog super interesant que m'hanira genial pel meu treball de recerca.
    M'agradaria poder contactar amb vosaltres per correu. El meu és andrea_caldes@hotmail.com
    Un petoneet mooool gran als tres !

    ResponderEliminar
  2. Hola sóc l'Andrea la que fa el seguiment de l'Arnau a esparreguera, segu que sabeu qui sóc :)

    És un blog genial i súper interesant.M'anirà genial pel meu treball de recerca.

    M'hagradaria poder contactar amb vosaltres per correu. El meu és andrea_caldes@htomail.com

    Un petonet mol i mol fort pels tres !

    Pd : Crec que ja he publicat un comentari però no se on l'he publicar aixi que he tronat a publicar-ho. :)

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...